HelpDesk
Қазақ
Pусский
ИС МИУ
HelpDesk
База знаний
Қазақ тілінде
Жиі қойылатын сұрақтар
Предлагаемые статьи Базы знаний:
База знаний
Қазақ тілінде
Жиі қойылатын сұрақтар
Құрылғыларды верификациялау дегеніміз не
Құрылғыларды верификациялау дегеніміз не?
Мобильді құрылғыны тексеру күйін қалай тексеруге болады?
Тексеру өтінімі ақылы ма?
Прочие темы »
Тексеруге өтінім
Мобильді құрылғыны верификациялауга қайда өтініш беруге болады?
Тексеруге арналған өтінімде жеке тұлға қандай мәліметтерді көрсетуі керек?
Бір өтінімде тіркеуге болатын құрылғылардың максималды саны?
Прочие темы »
Жеке тұлғаларға арналған Верификациялау
Мен телефонды шетелден әкелдім (Ел маңызды емес). Тексеруден өту керек пе?
Мен Қазақстанда тексерілмеген құрылғыны сатып алдым. Мен оны өзім тексере аламын ба?
Нужно ли верифицировать устройства, работающие в роуминге?
Прочие темы »
Алдын ала тексеру
Мобильді құрылғыны алдын ала тексеруге қайда өтініш беруге болады?
Алдын ала тексеру өтініміне мобильді құрылғыларды жүктеу үшін файл пішімі қандай болуы керек?
Алдын ала тексеру дегеніміз не? Ол не үшін қажет?
Прочие темы »
Верификациялау нәтижелері
Құрылғы верификациялаган, бірақ желіге кіру мүмкіндігі берілмеген бе?
"IMEI осы құрылғыға сәйкес келмейді"сертификаттау өтініміндегі құрылғыны тексеру мәртебесі нені білдіреді?
"IMEI қазірдің өзінде тексерілген" сертификаттау өтінімінде құрылғыны тексеру нәтижесі нені білдіреді?
Прочие темы »
Тіркеу(Авторизация)
Менде ЭЦҚ жоқ. Мен ИС МИУ жүйесінде тіркеле/авторизациялана аламын ба?
Мен ИС МИУ порталына мобильді телефоннан (немесе планшеттен) кіре аламын ба?
Менде ЖСН/БСН жоқ, верификацияға/алдын ала тексеруге өтінім бере аламын ба?
Прочие темы »