Верификацияға өтінімнің мәртебесі "көрсетілген құжат (сәлемдеменің трек нөмірі, тауарларға декларация және т.б.) МО базасында жоқ" себебі бойынша"қабылданбады". Әрі қарай не істеу керек?
Сізге қажет:
-
сәлемдеменің , кедендік декларацияның дұрыс нөмірі көрсетілгеніне көз жеткізіңіз;
-
егер бәрі дұрыс көрсетілсе, Мемлекеттік кірістер басқармасына, тіркеу немесе құжаттарды рәсімдеу орнына хабарласыңыз. Кедендік бақылау басқармасының мамандарына;
-
растайтын құжат туралы мәліметтерді ұсыну (трек нөмірі, пошта түбіртегі және т. б.);
-
ықтимал сәйкессіздіктердің себебін және(немесе) абоненттік құрылғыларды әкелу туралы мәліметтерді түзету (толықтыру) мүмкіндігін түсіндіруді анықтау.
Осыдан кейін сіз қайта түзетілген мәліметтерді енгізу арқылы жаңа тексеруге өтініш бере аласыз.