Верификацияға өтінімнің мәртебесі "көрсетілген құжат (сәлемдеменің трек нөмірі, тауарларға декларация және т.б.) МО базасында жоқ" себебі бойынша"қабылданбады". Әрі қарай не істеу керек?

Сізге қажет:

  1. сәлемдеменің , кедендік декларацияның дұрыс нөмірі көрсетілгеніне көз жеткізіңіз;

  2. егер бәрі дұрыс көрсетілсе, Мемлекеттік кірістер басқармасына, тіркеу немесе құжаттарды рәсімдеу орнына хабарласыңыз. Кедендік бақылау басқармасының мамандарына;

  3. растайтын құжат туралы мәліметтерді ұсыну (трек нөмірі, пошта түбіртегі және т. б.);

  4. ықтимал сәйкессіздіктердің себебін және(немесе) абоненттік құрылғыларды әкелу туралы мәліметтерді түзету (толықтыру) мүмкіндігін түсіндіруді анықтау.

Осыдан кейін сіз қайта түзетілген мәліметтерді енгізу арқылы жаңа тексеруге өтініш бере аласыз.